I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2008-06-28
17:53:28

Nervous

Förlåt att jag är så dålig med bilderna! Men jag har inte hunnit och datorn är så jäkla seg så jag orkar inte ta mig den tiden heller... Elektronik säger jag bara. Egentligen är det inget roligt att blogga längre, för Emelies blogg är så mkt finare än min, blää det är inget kul ju! Jaja ska försöka skriva ibland ändå. Är ju roligt att man skriver ned vad man gjort så att man sedan kan titta tillbaka och minnas, kanske skratta lite, eller gråta? Haha neej.

Nu ska jag iaf till Maelums med hela familjen, vi är bjudna på middag och det ska bli kul att träffa Elin :) Igår var vi hos Sara och klippte varandra och vaxade Vicos (och Erikas) ben och åt och såg på film m.m. Sen åkte vi till Rålis, det var kul.

Nu ska vi åka! Puss hej! <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: