I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2008-07-30
08:19:28

sun is shining

Nu var det jättelänge sen jag skrev. Men det är så fint väder så det sista jag vill göra är väl egentligen att sitta vid en dator.  Ska strax åka till jobbet sen blir det att åka direkt till pölen där vico och milla kommer vara sen. De får stanna här en stund medans jag jobbar så åker vi och badar sen :) Igår var en bra dag, var inne på solvallas djursjukhus med Lassie, nervös som fan, men veterinären tyckte att det bara var att börja rida :D det kändes så himla skönt, blev inga 6 månaders vila peppar peppar.

Har jobbat varje dag sen jag kom hem från Gotland (som föresten var najs) i ett stall och i söndags och i måndags var det match på Råsunda. Lite segt för det var så varmt men jag fick en biobiljett för att jag hade jobbat så bra på söndagen. Då känns det himla kul faktiskt  :P

Nä men nu ska jag göra mig iordning och packa lite för dagen, får se om det kanske blir några bilder från dagen. Men det lär ju som vanligt ta ett år innan jag lägger in dom men men. Puss hej <3
Kommentarer:
2008-07-30 @ 08:24:07
#1: Junitjej

Jasså, det är hos dig solen är? Här saknas den. Hoppas det snart spricker upp, så jag kan sola.

2008-07-31 @ 10:48:22
#2: Syrran

Fan va kul med Lassie, man va ganska orolig ett tag...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: