I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2008-02-18
20:56:03

Jag har fått en ny garderob :)

Hade frisörprov idag, handlade om det mesta vi har gått igenom. Var inte så svårt, förutom klippbeskrivningarna som ja vette fan hur de gick med :P Sen såg vi "A Lot Like Love" på engelskan. Den var jättegullig faktiskt :)
Idag var jag ridfri, blev bara en snabbis upp till Lassie för att ge henne mat. Tävlade igår vilket gick megabra! Hon e ett litet kraftpaket älsklingen min <3 Tar i som bara den :D fick dessutom en massa beröm :P sen red jag Tessan oxå. Imorn vet ja inte hur ja ska få ihop det, ska hoppa kl 8 o innan dess ska tessan ridas Huah!

Hände i helgen då? Jag var iaf med Elin på fredagen, vi åkte till Bromma och Rikard på fest. Vi var nog iaf dom mest nyktra den kvällen haha dom flesta var rätt påverkade! Själva hade vi ingen dricka alls ;) Klippte en kille dessutom haha hoppas han inte blev alltför missnöjd ^^ Sedan blev det låååång promenad i natten till brommaplan å sen ytterligare promenad till elin där vi käka mumsig glass med hallon :P :P Lördagen har jag ridit båda hästarna o sen blev det en tripp till Skärholmen Centrum med mamma. Köpte ett par jättefina sneakers från Puma och en jacka från Gina Tricot, som ja hade kollat på i torsdags men visste inte om ja ville ha. Men nu blev det så iaf ;)

image46


Slänger in lite finfina bilder på min nya snygga garderob som ja mamma o pappa jobbat på när jag var i Storlien <3 Tack! Nu har dessutom mina kläder flyttat in där (det mesta iaf) och dom verkar trivas :O

image41

bye bye <3

Kommentarer:
2008-02-19 @ 21:26:04
#1: Sara

Åh! :D
Najsiga skor + najsig garderob! :D

Älsk

2008-02-20 @ 12:44:55
#2: Syrran

Looking good!

2008-02-20 @ 17:22:12
#3: christine

haha så du har börjat läsa här :O men tack tack!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: