I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2008-02-20
19:46:12

20 februari

Jag tror jag har halsfluss :/ Fast utan feber, går det? Ändå simmade jag en kilometer i skolan idag. Vad gör man inte för ett MVG liksom! Men mindre smart för nu har ja så ont i ena halsmandeln, som e helt svullen och äcklig, så jag vet knappt vart ja ska ta vägen. Vill inte svälja men man kan ju inte låta bli... Jag vill inte vara sjuk i Spanien!!

Skulle rida idag, fick strikta order från hovslagaren att hon skulle ridas ordentligt så att hon blev riktigt riktigt trött dagen innan han skulle komma. Men jag orkar inte, vill bara lägga mig i sängen och sova, ska nog göra det faktiskt! Hovslagare lär inte bli glader imorn men men ja får ta smällen. Har föresten en del fina bilder på Lassie som jag kan lägga upp, så fort jag fattar hur pappas väldigt avancerade kamera funkar haha ;)

Alltså just nu, ja e så trött på allting. Typ skolan eller ja de e egentligen bara skolan o allt annat som händer i min lilla skola kallad Enskede Gård. Hoppas det blir bättre SNART för jag pallar inte..

bye bye <3


Kommentarer:
2008-02-20 @ 22:04:03
#1: tessalonika

vi får göra det bra :)

2008-02-21 @ 21:03:28
#2: Sara

Älsko, när åker du till Spanien? :o Hjärtis

2008-02-22 @ 21:20:57
#3: chrisse

IMORN! :D :D

2008-02-28 @ 11:33:22
#4: Sara

JAG SAKNAR MIN CHRISTINE HÄR HEMMA!!!! ;/ KOM HEM!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: