I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2008-12-14
11:14:46

Plugga plugga plugga

Sitter här med läxor upp över öronen. Håller just nu på med pappret om Mänskliga rättigheter, men jag fattar ingenting. Det finns liksom inget svar på det han vill veta? segt...
Igår hade vi ju minijul vilket var supertrevligt. Och jag fick träffa Sara och Erika igen, det var  så himlans länge sen sist! Självklart hade vi julklappsutdelning, alla ahde köpt varsin julklapp som vi sedan "lottade ut" och så hade alla skrivit gulliga små rim till sina presenter. Jag fick vad Nico hade köpt till mig; ett supergulligt läppbalsam som ser ut som en liten kaka, och luktar skitgott! Och små HarryPotter- godisar (ni vet dom som kan ha kräksmak m.m.?) Fast de här hade ju goda smaker förstås :) och så fick jag kärlekste som jag ska inviga strax tänkte jag :D TACK UNDERBARA 91OR!


Nu verkar det dessutom som om vi har bestämt resa, det lutar åt Rhodos Stad :D och jag tror det kommer bli super!


Hoppas ni hade en mysig lucia!

Nej, nu ska jag fortsätta plugga lite, puss puss
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: