I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2008-08-30
17:00:30

Tälta på en udde

Varför har det inte funkat att gå in på bloggen idag?

Inatt sov jag på oskönt. Det brukar bli så när man tältar men nästa gång tar jag nog med kudde faktiskt. Lite väl hårt att bara ha ett tunt liggunderlag... Jag var typ den ända som inte frös :P Vi firade ju Erika lite grann igen, ganska kul hon hade ingen aning om att vi 91or skulle va där så hon blev ganska förvånad när hon skulle kika in i vindskyddet och TA-DA! Där stod vi liksom! Kvällen var för övrigt väldigt mysig och trevlig tyckte jag! Och skitbra planerad av Mathilda! Och Sara har hittat sin nya pojkvän hihihi vilket var typ det roligaste :P

Kom precis tillbaka efter springtur och så körde jag plankan idag, 3x 20 sek, nästa vecka blir det 3x 30 :) Och nu ska jag upp till stallet och klättra med pållen.

Vi ska föresten antagligen sälja gamla Bettan och köpa en lite finare bil, så mamma och jag har kollat bilar på blocket för full och funderar på den här! Visst den går inte så fort (kanske inte alls...(a)) men hey det är väl inte det som är grejen? eller?


Vem vill inte ha en rosa hubbabubbla? Ganska så najs ;)
Kommentarer:
2008-08-31 @ 12:56:59
#1: Sara

"Och Sara har hittat sin nya pojkvän" Haha, väääldigt lustigt Christine lilla ;)

2008-09-05 @ 19:34:18

HAHAHAHA du HAR ju det sara, satsa vadfan han DÖÖÖr för dig ;) tack chrisse, allt för att ha det mys <3 (fast aja, jag hade det inte så mys på slutet kanske) det blir lät verjaårsgrej det där, alla vi som var där + fler, målet är att vi ska vara typ 100 eller nått hahaha :p

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: