I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2008-08-31
00:32:42

Snart läggdags

Ska strax gå och lägga mig, får bli ett sista inlägg först bara :) Elin åkte hem för ett tag sen, vi chillade järnet som alltid haha vi gör verkligen ingenting när vi ses. Men det ska bli biobesök i veckan kanske? Och sen är det ju Emelies 20-års fest också. Det blir nog sjukt kul! Hon kommer föresten hem på måndag.

Imorn kommer Jenny hit, vi ska baka och bara mysa massa :) Jag kommer föresten börja prata som hon snart, då får ni slå mig! Haha ;) Fast det låter ju inte fult, verkligen inte men det känns lite dumt om jag börjar prata som dom i Trollhättan fast vi är i Stockholm och allt. borde va hon som börjar prata Stockholmska kan man ju tycka.

Aja, jag är trött och förkyld så det är väl bäst om jag sover lite. Min hals gör ont :(
Tack för igår tjejer! Det var skitroligt :D Nästa år igen?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: