I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2008-08-28
21:57:42

Permanent- inte min grej

Usch, är riktigt trött på att rulla permanent nu eftersom att jag gjort det de tre senaste dagarna. Och jag kommer få göra det imorn oxå eftersom att vi ska ha rullat två dockor som de kan titta på. Plus att vi ska klippa en herrklippning (Ni vet den vi klippte en gång när Therese klippte av hörnet?), men det behöver jag öva på så det är väl bra.

Var hos kiropraktorn idag, och jag är sned, väldigt sned. Åtminstonde så var jag det innan hon knäckte hela nacken och ryggen. Det är lite skräckblandad förtjusning över det, jag hatar det för det är en så obehaglig känsla men ändå så är det så skönt efteråt.

Fick iaf en övning jag måste göra, 4 ggr i veckan. Nämligen plankan, den är grymt jobbig men hey jag får även grymma magmuskler av den :P  


Nu höll jag precis på att berätta något jag ABSOLUT inte får, det är en surprise! MEn ni får veta på lördag :) Föresten har jag ett liiitet (ganska stort problem). Jag har inte råd att åka till landet med mina underbara sötvänner nästa helg. Jag vet verkligen inte hur jag ska få ihop det. Är redan skyldig mamma en massa pengar, plus att Emelie fyller 20 snart och hmm jag vet inte hur jag ska göra. Tågbiljetten kostar liksom 300 (har kollat) och sen ska vi köpa mat och så... Jag vill jag vill jag vill! Kanske får nån snilleblixt om hur jag kan få ihop det?

Jag vill ha ett jobb NU!

läggdags för min del, godnatt <3
Kommentarer:
2008-08-28 @ 22:28:49
#1: Anonym

tycker om dig även fast du är sne :) de e lite sött

2008-08-29 @ 00:25:56
#2: Sara

Vi får kolla om det kanske går att skjuta fram?

Nico kan ju inte heller då, och jag är bjuden på kryssning samma helg..

Vi får prata på fredag när vi ska chilla ;) <33

2008-08-30 @ 08:49:21
#3: Epa

Japp, men skicka lite olika bilder som du vill ha och vad tycker du om för färger?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: