I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2007-11-29
20:50:49

29 november

Om en halvtimme åker ja till Milla (matsii.blogg.se) och sedan bär det av till åre :D det kommer bli grymt kul men ja kommer sakna alla er andra... :( <3

Föresten, igår så hade vi "MTV music studio awards" - projektredovisning ! Vi skulle göra en frisyr på 1 h 20 min på en kändis (Lisa i det här fallet ;)) som hon skulle kunna ha på MTV galan. Och det blev jättefint tycker jag! Jag och Jässih gjorde frisyren och Lisa modellade, mitt hår e ju för kort för allting :( Men de vart verkligen snyggt, och lisa blev en riktig läckerbit haha :p Lägger in bilder när ja kommer hem från åre, orkar/ hinner inte nu

Och så får lilla Lassie vila, men hon blir säkert bara glad, och lär väl explodera av energi nästa gång hon blir riden... :P

Ni får ha det så trevligt här hemma i regnet, FÖR NU SKA VI TILL SNÖN ! :D :D
<3
Kommentarer:
2007-11-29 @ 22:06:21
#1: Sara

JAG KOMMER ATT SAKNA ER! :( HJÄRTA

2007-12-08 @ 21:31:00
#2: christine

jag SAKNAR dig / HJÄRTAN

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: