I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2007-12-31
14:28:53

31 december

Sista dagen på det här året...
Det gick iaf jättebra på tävlingen, Lassie var duktig som alltid ;) Igår så var vi, jag mills o therese  <3, dessutom på bio (förtrollad) den var bra men sen blev det kaos : Jag orkade nämligen inte stressa till den buss jag tänkt ta så ja skulle ta den senare MEEEN väldigt försent kom ja på att den inte gick på söndagar så ja kom inte hem :(
Beslutsångest som vi hade stod vi i alvik när det kom tre tyskar som inte hittade hem :P så det blev värsta projektet att lista ut vart dom bodde och hur dom skulle komma hem haha men dom var roliga och vi kanske träffar dom ikväll igen :O hihi

Och vad händer ikväll? Ingen aning ! Vi ska käka middag på en kinarestaurang och sen hem till tesso men sen har vi ingen aning, allt bara knasar ihop sig hela tiden :S

Var i stan idag igen med Milla och vi var grymt duktiga. Hon köpte en hel nyårsoutfit och jag en halv.. typ :P

GOTT NYTT ÅR !!!!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: