I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2007-12-29
16:18:06

29 december

Nu har jag haft lov i mer än en vecka och jag vet inte vad jag har gjort. Kunde lika gärna vart igår liksom :/

Igår var jag i stan MED Milla och Therese <3 Det var supermys men det vart inte direkt nån shoppong där. Mest ett jättelåååångt fikabesök på Sandy's :D På kvällen sen så bestämde vi att vi tre skulle mysa hos Mills, och det var riktigt riktigt kul :P hahaha skrattade hela natten ju ^ Hyrde Underbar och älskad av alla. Tyckte den var sådär, hon var ju så sjukt pinsam :S

Sen blev det upp tidigt för att leta nyårsklänning med Epa, som fick för sig att hon skulle prata norska hela tiden?, och jag hittade värsta fyndet :O 99 kr från Zara :D :D wiee

Imorn ska det tävlas så jag måste väl upp och göra lite fint i stallet då. Puss hej
Kommentarer:
2007-12-29 @ 17:09:51
#1: millson

lycka till gullegull, ses imorrn :) underbar och älskad av alla(h)

2007-12-30 @ 17:48:34
#2: victoria

saknar dig söti

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: