I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2007-12-27
18:02:45

27 December

Just nu har ja sjuukt tråkigt, väntar på att Milla ska ringa och sedan ta mig härifrån :O Igår var jag i stan, bytte plattången. Men jag hittade ingenting :( Förutom världens finaste tröja som ja bara inte kan bestämma mig ifall den är värd pengarna. Men jag tror inte det. Ska nog försöka spara till en ridhjälm istället ! (hur nu det går höhö)
Idag var jag och red, som vanligt asså :) Och jag har bestämt att jag ska åka hem till Tirretuss snart och spela gitarr hero som tydligen är jättekul? Hon snackar om det hela tiden iaf ^ alla andra oxå för den delen :P

Snart är det nyårsafton :D :D Yeees ^^
Kommentar:
2007-12-27 @ 21:07:55
#1: millaa

ursäkta mig men VIIII va i stan, itne du! (a)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: